ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Hevesi Edit e.v. / Otthonrendezés Másképp

A Szolgáltató online és offline otthonrendezési kurzusokat és online otthonrendező és térrendező konzultációkat szervez a szolgáltatást felhasználók részére az alábbi általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) szerint. A Felhasználók kizárólag ezen szerződési feltételek szerint jogosultak a szolgáltatás igénybevételére.

Jelen webhely használata során elérhetőek online és offline kurzusok/online konzultációk, lehetőség van online és offline kurzusokra/online konzultációra való jelentkezésre, valamint böngészésre a kurzusokat/konzultációkat támogató funkciók között (a továbbiakban: Szolgáltatások). 18 évesnél fiatalabb személy nem jogosult a Szolgáltatások használatára. A szerződéskötés nyelve a magyar.

A szerződés a felek között akkor jön létre, amikor egy Látogató a Szolgáltató bármely szolgáltatására feliratkozik, jelentkezik. Ezen szerződés attól a pillanattól kezdve érvényes a felekre, hogy a Látogató a weboldalon az adatait megadja és elküldi jelentkezését, – ezzel a Látogató Felhasználóvá válik (továbbiakban: “Felhasználó”) – amelyre a távollévők között Megkötött szerződés (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet) szabályai vonatkoznak. A Felhasználó a jelentkezés elküldésével tudomásul veszi és elfogadja az itt leírt Általános Szerződési Feltételeket.

Kérem, hogy csak akkor vegye igénybe a szolgáltatásokat, amennyiben ezen ÁSZF minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A megkötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

A szerződésben használt fogalmak:

Ptk.: a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény;

Szolgáltató: Hevesi Edit e.v / Otthonrendezés Másképp

Látogató: az a természetes személy, aki az Otthonrendezés Másképp weboldalára látogat információszerzés, tájékozódás céljából;

Felhasználó: az a természetes személy, aki Hevesi Edit e.v/ Otthonrendezés Másképp, mint Szolgáltatótól a nyújtott szolgáltatást megrendelte;

Számlafizető: a Felhasználó vagy a díjfizetésre kötelezett, ha nem azonos a felhasználóval;

A SZOLGÁLTATÓ ADATAI

A szolgáltató megnevezése: Hevesi Edit e.v. /Otthonrendezés Másképp

Székhelye: 1155 Budapest, Alkotmány utca 25. 10/28.,

Nyilvántartási száma: 59348935

Adószáma: 90195899-1-42

Bankszámla száma: Erste Bank Nyrt: 11600006 00000000 36860702

Telefon: +36 20 340 2404

E-mail: hello@otthonrendezes.hu

A szolgáltató weboldala: https://otthonrendezes.hu/

A szolgáltató honlapjának üzemeltetője: Hevesi Edit e.v. / Otthonrendezés Másképp

A Szolgáltató tárhelyszolgáltatójának adatai:
Név: NetMasters Europe Kft.
Székhely: 4200 Hajdúszoboszló, Diószegi S. u. 5.
Cím: 1105 Budapest, Cserkesz u. 32.
E-mail cím: szia@netmasters.hu

ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

A weboldalon található, illetve a kurzusok, konzultációk során a résztvevők számára biztosított minden tartalom a Szolgáltató tulajdonát képezi. Bizonyos tartalmak a Felhasználók tulajdonában lehetnek.

„Tartalom”: a szellemi tevékenység körébe tartozó művek, tárgyak, ideértve az irodalmi műveket, szövegeket, előadásokat, beszédeket, számítógépes programokat, mobil programokat és alkalmazásokat, valamint audio- és vizuális műveket (videófelvételek, hangfelvételek, képek, védjegyek, kereskedelmi megnevezések, logók, hyperlinkek, beleértve azok részeit, információk és minden egyéb, a weboldalon közzétett tárgy vagy anyag).

A weboldal tartalma (adattartalom, szerkezet és megjelenítés) szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldal használatával Felhasználó vállalja, hogy a weboldal tartalmát semmilyen célból nem rögzíti, módosítja, szerkeszti, másolja, adaptálja, sokszorosítja, terjeszti, osztja meg, vagy használja fel.

A Szolgáltató által kínált tartalomhoz kizárólag személyes felhasználás céljából férhet hozzá, harmadik fél szerzői és egyéb tulajdonosi jogainak megsértése nélkül, feltéve, hogy jelen szolgáltatásokat kizárólag jóhiszeműen, a jogszabályok és jelen ÁSZF tiszteletben tartásával használja és veszi igénybe.

A jelen ÁSZF-ben és az Adatvédelmi tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően személyes, nem kizárólagos, nem átruházható, visszavonható jogot biztosítok a Felhasználó által megrendelt és kifizetett workshophoz történő hozzáféréshez azzal, hogy Felhasználó nem jogosult a workshopok anyagának, valamint a weboldal tartalmának letöltésére vagy másolására.

A kurzusokon való részvétel lehetővé teszi, hogy a Felhasználó írásban kérdéseket tegyen fel a kurzus előadóinak. A weboldalon vagy a kurzusok során elküldött bármilyen tartalomért Felhasználó teljes felelősséggel tartozik.

A SZOLGÁLTATÁS ÉS IGÉNYBEVÉTELÉNEK MÓDJA

(1) A szolgáltatások igénybevételéhez, a kurzusra/konzultációra történő jelentkezés, valamint a kurzus/konzultáció részvételi díjának megfizetése szükséges. Szolgáltató a kurzus/konzultáció részvételi díjának megfizetését követően osztja meg a Felhasználóval a Google Meet meghívót, amellyel Felhasználó részt tud venni a kurzuson/konzultáción.

(2) A Felhasználónak a kurzusra/konzultációra való jelentkezésekor pontos adatokat kell megadnia: név, érvényes e-mail cím, telefonszám.

(3) Annak érdekében, hogy a Felhasználó híreket kapjon a kurzusokról, ki kell töltenie egy „Feliratkozási űrlapot” személyes adatai (név, e-mail cím) megadásával. A kurzusra/konzultációra történő jelentkezés során a Felhasználó külön nyilatkozattal hozzájárulását adja a személyes adatai Szolgáltató által történő gyűjtéséhez, felhasználásához, tárolásához és egyéb módon történő feldolgozásához, melynek célja, hogy Felhasználó hozzáférése biztosítva legyen arra a kurzusra/konzultációra és azokhoz a kurzushoz/konzultációhoz kapcsolódó tartalmakhoz, amelyekre Felhasználó jelentkezik.

(4) Személyes adatai megadása során Felhasználó vállalja a felelősséget, hogy a megadott adatai valósak, pontosak, valamint azokat szükség esetén frissíti (változás). A személyes adatai javítását, frissítését bármikor kérheti. A személyes adatok védelméről további információt az Adatkezelési tájékoztatóban talál.

WORKSHOPRA/KONZULTÁCIÓRA JELENTKEZÉS, VISSZAIGAZOLÁS, LEMONDÁS

5) Szolgáltató jogosult a kurzusok/konzultációs lehetőségek meghirdetésére, továbbá a Felhasználók részére a kurzusok/konzultációk anyagának bemutatására.

A Felhasználó a kurzusok/konzultációk tekintetében, a weboldalon az adott kurzus/konzultáció nevére, vagy gombjára kattintva tudja előhívni az adott kurzus/konzultáció részleteit. Itt a Felhasználó megtalálja a kurzus/konzultáció ismertetőjét, az aktuálisan meghirdetett időpontokat, helyszíneket és árakat, esetenként akciós árakat.

(6) Online/offline kurzusra történő jelentkezés az adott online/offline kurzus bemutató oldalán a “Jelentkezem a kurzusra” gombra kattintást követően megjelenő jelentkezési űrlap kitöltésével és megküldésével történik.
A jelentkezés megküldését követően Felhasználó tájékoztatást kap arról, hogy az adott kurzus részvételi díját hová kell utalnia, és meddig rendezheti azt.
A kurzus teljes részvételi díjának megfizetését követően a Felhasználó jogosult a kurzuson való részvételre, valamint a kurzus videófelvételének/hangfelvételének megtekintésére/meghallgatására a kurzust követő 2 hétben.
A kurzus videófelvétele/hangfelvétele a Google Drive alkalmazáson keresztül nézhető/hallgatható vissza.

(7) Az online konzultációra történő jelentkezés az online konzultáció bemutató oldalán a “Jelentkezem” gombra kattintást követően megjelenő jelentkezési űrlap kitöltésével és megküldésével történik. A jelentkezés megküldését követően Felhasználó tájékoztatást kap arról, hogy milyen időpontok állnak a rendelkezésére, valamint a konzultáció díját hová kell utalnia, és meddig rendezheti azt.
A konzultáció teljes részvételi díjának megfizetését követően a Felhasználó jogosult a konzultáción való részvételre, valamint a konzultáció videófelvételének megtekintésére a workshopot követő 2 hétben.
A konzultáció videófelvétele a Google Drive alkalmazáson keresztül nézhető vissza.

(8) A kurzus/konzultáció felvétel megtekintésének/meghallgatásának joga nem jogosítja fel a Felhasználót a kurzus/konzultáció viszonteladására (ideértve a számlainformációk megosztását, vagy a kurzus/konzultáció illegális letöltését és bármilyen megosztását).
Felhasználónak korlátozott, azaz nem kizárólagos, nem átruházható engedélyt ad a Szolgáltató a honlapon, a Google Meet, a Google Drive alkalmazásokon keresztül azon kurzusok/konzultációk és kapcsolódó tartalmak elérésére és megtekintésére/meghallgatására, amelyek részvételi díját megfizette, kizárólag személyes célokra.
A kurzus/konzultáció anyagának minden egyéb felhasználása tilos. Felhasználó a kurzus/konzultáció anyagát, vagy annak részét nem sokszorosíthatja, terjesztheti, továbbíthatja, értékesítheti, sugározhatja; nem adhatja bérbe, nem oszthatja meg; nem módosíthatja, adaptálhatja, szerkesztheti, nem hozhat létre származékos műveket.

Visszaigazolás

(9) A Felhasználó által megküldött kurzusra/konzultációra való jelentkezés feldolgozása, visszaigazolása a beérkezést követően 48 órán belül megtörténik. A Felhasználó jelentkezése elektronikus úton kerül visszaigazolásra a jelentkezéskor megadott e-mail címen.

Lemondás

(10) Felhasználó az online/offline kurzusra jelentkezése megküldését követő 48 órában elállhat a jelentkezéstől. A Felhasználó a jelentkezés lemondásáról írásban a hello@otthonrendezes.hu e-mail címen köteles tájékoztatni a Szolgáltatót.

Az online konzultáció a konzultáció megkezdése előtt 5 nappal térítésmentesen lemondható. A konzultáció megkezdése előtt 5 napon belül a konzultáció a teljes részvételi díj elvesztése fejében mondható csak le, vagy díjmentesen áttehető másik időpontra, beszámítható valamelyik másik workshopba írásos megegyezés alapján. További részletek a Visszatérítés bekezdésben.

Konzultációt, illetve konzultációs időpontot lemondani kizárólag írásban hello@otthonrendezes.hu e-mail címre küldött levélben lehetséges. Ezt a lemondó levelet 24 órán belül a Szolgáltató köteles visszaigazolni, szintén írásban. A két levél együttesen igazolja, hogy a konzultáció lemondásra került. Amennyiben a lemondó levélére 24 órán belül a Lemondó nem kap választ, úgy azt haladéktalanul köteles jelezni a Szolgáltató felé a +36 20 340 2404–es telefonszámon.

A SZOLGÁLTATÁSOK VÁLTOZÁSAI

(11) Szolgáltató fenntartja a jogot a kurzusok/konzultációk átütemezésére, módosítására, esetleges visszavonására a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek mellett. Ebben az esetben a már befizetett teljes díj visszakérhető vagy másik időpontban használható fel!

(12) Szolgáltató az esetleges változásokról a kurzusra/konzultációra jelentkezett Felhasználókat egyidejűleg értesíti.

(13-1) A Szolgáltató és a Felhasználó megerősítik, hogy az offline kurzus kizárólag korlátozott számú Felhasználó számára kerül megrendezésre, és nem nyilvános (kivéve, ha a Felek másként állapodnak meg). Az offline kurzuson részt vehet a Szolgáltató, az előadó, a részvételi díjat megfizető Felhasználók.

(13-2) A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy az online kurzusok/konzultációk során videofelvétel készül. Az online kurzusról/konzultációról készült felvétel tartalmazhat információkat a Felhasználók személyes adatairól, többek között: vezetéknév, név, utónév, becenév, fénykép, profilkép (avatar).

Az online kurzusok/konzultációk videófelvételei a megadott személyes adatokkal együtt elérhető lesz az online kurzus/konzultációt követő 2 hétben az adott online kurzus/konzultáció minden résztvevője számára.

FIZETÉS

(14) Szolgáltató a költségtérítéses kurzusok/konzultációk díjáról a weboldalán az adott kurzus/konzultáció közzétételekor tájékoztatja a Felhasználót.
Felhasználó köteles a kurzus/konzultáció teljes részvételi díját legkésőbb 2 nappal a kurzus/konzultáció kezdő napja előtt megfizetni a megadott fizetési feltételeknek megfelelően.
A Felhasználónak az online és offline kurzusok/online konzultációk esetében nincs lehetősége részletfizetésre.

(15) Szolgáltató eltérő rendelkezése hiányában valamennyi kurzus/konzultáció részvételi díja magyar forintban értendő. A kurzus/konzultáció részvételi díjának összege alanyi adómentes.

(16) Felhasználó a kurzusra/konzultációra történő jelentkezéssel tudomásul veszi, hogy az adott költségtérítéses kurzuson/konzultáción csak a kurzus/konzultáció díjának megfizetését követően vehet részt. A jelentkezés megküldése önmagában részvételre nem jogosít.

Átutalással történő fizetés

(17) A kurzus/konzultáció részvételi díját a Felhasználó a Szolgáltató által megadott bankszámlaszámra történő átutalással fizeti meg. Az átutalás közlemény rovatában fel kell tüntetni a Felhasználó nevét, a választott kurzus/konzultáció nevét és időpontját, ennek hiányában a Szolgáltató jogosult a fizetést 3 munkanapon belül visszautasítani és az átutalt összeget – csökkentve a visszautalással járó tranzakciós költségekkel – a feladó bankszámlájára visszautalni.
A fizetés akkor minősül teljesítettnek, amikor az átutalt összeg a Szolgáltató bankszámláján jóváírásra kerül.

SZÁMLÁZÁS

(18) A Szolgáltató alanyi adómentességének megfelelően a szolgáltatásaival kapcsolatos számla adási kötelezettségét elektronikus számlával teljesíti, ezt a befizetés beérkezése után a megadott e-mail címre küldi! A számla elektronikusan érvényes, így megfelel az ÁFA törvényben és egyéb rendeletben foglalt törvényi előírásoknak.

Az elektronikus számlát befogadó természetes személynek nincs szüksége semmiféle beruházásra a számla elfogadásához és hitelességének ellenőrzéséhez. Az elektronikus számlák pdf formátumban kerülnek kibocsátásra, így azok egyszerűen megjeleníthetők egy erre alkalmas programmal pl. Adobe Reader szoftver használatával. Az elektronikus számla megőrzéséről és tárolásáról a Szolgáltató köteles gondoskodni a kibocsátástól számított 6 évig.

A Felhasználó nem kötelezhető az elektromos számla elfogadására. Azonban papír alapú számla igényét Felhasználóknak a Szolgáltató csak akkor köteles teljesíteni, ha azt az Felhasználó, írásos formában előre jelzi ezt felé. A számla postázási költsége a Felhasználót terheli.

Visszatérítések

(19) Szolgáltató vállalja, hogy a kurzus/konzultáció általa történő lemondása esetén a kurzus/konzultáció megfizetett díját a lemondástól számított 10 munkanapon belül visszatéríti Felhasználó részére az általa megadott bankszámlára.
Ez esetben szükséges, hogy a Felhasználó a lemondásról történő értesítés kézhezvételét követően haladéktalanul adja meg azt a bankszámlaszámot, amelyre az összeg visszautalását kéri.
Egyéb kérdésben kérem, lépjen kapcsolatba a Szolgáltatóval a hello@otthonrendezes.hu e-mail címen.

(20) Felhasználó jogosult kérni a 3 alkalmas Otthonrendezés Mesterkurzus díjának visszatérítését, ha nem elégedett a megfizetett kurzus tartalmával vagy kívül álló okok miatt nem tud rajta a továbbiakban részt venni. Felhasználó ezen jogát – írásbeli értesítés útján – legkésőbb a kurzus 2. (második) előadását megelőzően gyakorolhatja.
Ebben az esetben írásbeli értesítéséről való tudomásszerzés napjától számított 10 munkanapon belül kerül teljesítésre A Felhasználó által megadott bankszámlaszámra.
A visszatérítés igényléséhez, kérjük, lépjen kapcsolatba a Szolgáltatóval a hello@otthonrendezes.hu e-mail címen.

(21) Fentieken túlmenően Szolgáltatónak nem áll módjában az 1 alkalmas kurzus/konzultáció részvételi díját a részvételt követően, és az adott online kurzus/konzultáció videofelvételének/vagy offline kurzus hangfelvételének megküldését követően visszatéríteni.

Ha a Felhasználó nem jelenik meg az általa kifizetett kurzuson/konzultáción, abban az esetben annak díja nem kerül visszafizetésre, és nem váltható be.

Szolgáltató a konzultáció díját csak a konzultáció megkezdése előtt 5 nappal történő lemondás esetén téríti vissza 100%-ban (részletek Lemondás szakasz). 5 napon belüli lemondás esetén a Felhasználó a konzultáció díját elveszíti.

(22) Azon nem várt esetben, amennyiben Felhasználó által elkövetett szerződésszegés vagy jogsértés következtében szolgáltató a Felhasználó kurzusra/konzultációra való belépési jogát letiltja, Felhasználó díj visszatérítésre nem lesz jogosult.

SZOLGÁLTATÓ ÁLTAL MŰKÖDTETETT WEBOLDAL ÉS ALKALMAZOTT SZOLGÁLTATÁSOK HASZNÁLATA

(23) Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy nem használja ezt a weboldalt:

• Olyan tartalom közzététele, feltöltése, e-mailben küldése, továbbítása, megosztása, vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tételére, amely (a) megosztására nem jogosult, (b) jogellenes, káros, vulgáris, obszcén, gyűlöletkeltő, faji, etnikai vagy egyéb okból kifogásolható tartalom, (c) sérti bármely személy szellemi tulajdonjogát, (d) kéretlen vagy jogosulatlan reklám, promóciós anyag, levélszemét, spam, vagy bármilyen egyéb, kereskedelmi célú megkeresés, vagy (e) bármilyen szoftvervírust vagy számítógépes fájlt vagy szoftvert tartalmaz, amely bármilyen számítógépes hardver, szoftver vagy egyéb tulajdonság megszakítására, megsemmisítésére, megrongálására vagy korlátozására alkalmas,

• Rágalmazás, zaklatás, visszaélés, fenyegetés vagy mások jogainak megsértése céljából (például a magánélethez való jog megsértése),

• E-mail fejlécek (header) hamisítása, vagy azonosító adatok más módon történő manipulálása által a weboldalunkon megjelenített felhasználói tartalmak megosztójának álcázása érdekében,

• A weboldalon megjelenített fájl, vagy bármely felhasználó által közzétett tartalom letöltésére, amelyet nem jogosult megjeleníteni, terjeszteni, megosztani,

• A weboldalt támogató szerverek vagy hálózatok működésének akadályozására, továbbá a weboldal használatára vonatkozó szabályait, irányelveit sértő módon,

• A vonatkozó hazai vagy nemzetközi jogszabályok rendelkezéseit sértő módon,

• Más felhasználók, előadók vagy partnerek személyes adatai gyűjtésére, tárolására.

(24) Felhasználó tiszteletben tartja szolgáltató érdekeit. Felhasználó köteles a jelen ÁSZF megsértésével szolgáltatónak okozott károkat megtéríteni.

SZELLEMI TULAJDONJOGOK

(25) Szerződő felek kötelesek egymás és a szerződés teljesítése során közreműködő harmadik felek (pl.: előadók) szellemi tulajdonjogait tiszteletben tartani.

(26) Jelen ÁSZF értelmében „Szellemi tulajdonjogok” különösen: szerzői jogok, védjegyek, szolgáltatási védjegyek, formatervezési mintaoltalmak, szabadalmak, használati mintaoltalmak vagy más hasonló találmányok jogi oltalma, üzleti titok és minden egyéb immateriális javak.

(27) Szolgáltató által meghirdetett kurzus/konzultáció megvásárlása esetén szolgáltató nem kizárólagos és visszavonható engedélyt ad Felhasználónak a szolgáltatásokhoz való hozzáféréshez, mely feljogosítja Felhasználót, hogy a kurzust/konzultációt jelen feltételekkel összhangban megtekintse, azonban nem jogosítja fel Felhasználót a kurzus/konzultáció tartalmának megvásárlására.

(29) A visszavonható engedély az online kurzusok/online konzultációk felvételeinek megtekintése személyes használatra jogosít, azt Felhasználó nem ruházhatja át. Felhasználó a jelen ÁSZF-ben rögzített jogait és kötelezettségeit nem jogosult másnak átengedni.

(30) A weboldalon található tartalmak nem másolhatók, nem átruházhatók, nem továbbadhatók, illetve egyéb módon sem használhatók sem kereskedelmi, sem egyéb célra. Az weboldalon feltüntetett védjegyek, logók felhasználása csak szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges, továbbá a weboldalon található képanyagok (beleértve képeket, szöveget, oldal elrendezést vagy űrlapot) felhasználása és terjesztése csak szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

(30-1) A Felhasználó nem tiltakozik az ellen, hogy a Felhasználó jelenlétében a Szolgáltató a kurzust/konzultációt rögzítő bármilyen technikai megoldást használjon, különösen, ha videó- és hangfelvételek vagy egyéb személyes adatok kerülnek rögzítésre.

A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA

(31) Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatások a megadott időben rendelkezésre álljanak, és hogy az adatátvitel hibamentes legyen, azonban ez az internet jellegéből fakadóan nem garantálható. Az ebből fakadó késedelemért, vagy kötelezettségek késedelmes teljesítéséért – ha a késedelem vagy mulasztás szolgáltatón kívül álló okból történik – szolgáltató felelősséget nem vállal. Ez a „kimentési ok” nem érinti Felhasználó azon jogát, hogy ésszerű időn belül a szolgáltatást elérje, vagy a részvételi díj visszatérítését kérje, amennyiben a szolgáltató ésszerű időn belül a szolgáltatás nyújtására rajta kívül álló ok miatt nem képes.

(32) Felhasználó tudomásul veszi, hogy a szolgáltatásokhoz történő hozzáférés időtartamát, ideértve azt az időtartamot is, ameddig a szolgáltatás valamely kurzust/konzultációt vagy tartalmat elérhetővé tesz, szolgáltató korlátozhatja. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a szolgáltatásait (vagy annak bármely részét) ideiglenesen vagy véglegesen módosítsa – Felhasználó egyidejű értesítése mellett – jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint felelőssége kizárásával.

(33) Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldalán megjelenő linkekhez kapcsolódó más webhelyek tartalmáért.

FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA

(34) Mentesül a Szolgáltató a felelősség alól, ha az általa teljesítendő szolgáltatási kötelezettségének a következő menthető okokból nem tud eleget tenni:

A Felhasználó a szolgáltató technikai eszközeitől függetlenül felmerült működési rendellenesség következtében nem, vagy csak korlátozottan tud hozzáférni a szolgáltatáshoz,

Külső, elháríthatatlan ok miatt.

A SZERZŐDŐ FELEK JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

(35) A szerződő felek kötelesek a Ptk. szerint jogaikat jóhiszeműen gyakorolni.

(36) A szerződő felek kötelesek a szerződéses kapcsolatuk során egymással együttműködni. Ennek érdekében a szolgáltatás szempontjából jelentős tényekről, körülményekről, változásokról egymást kötelesek késedelem nélkül tájékoztatni.

(37) A felek kötelesek egymásnak megadni minden olyan adatot és információt, amelyek közlése a szolgáltatás szerződésszerű teljesítéséhez szükséges.

(38) A Felhasználó jogosult megtiltani, hogy a szerződéskötéshez és a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges adatait a szolgáltató bárkinek ingyen vagy díjazás fejében rendelkezésre bocsássa. A felhasználó jogosult megkövetelni a szolgáltatótól, hogy a tudomására jutott adatait szigorúan bizalmasan, a személyiségi jogok sérelme nélkül kezelje.

(39) A Felhasználó jogosult a szolgáltatónál lévő adataiba, irataiba, a róla készült nyilvántartásba, a részére készült számlák másolatába előzetesen, írásban benyújtott igény alapján betekinteni.

(40) A Szolgáltató jogosult az Felhasználónak a szerződésben közölt adatait nyilvántartani.

(41) A Szolgáltató a szolgáltatás során tudomására jutott adatokat tényeket és információkat köteles üzleti titokként, bizalmasan kezelni, azokat illetéktelen harmadik fél tudomására nem hozhatja. Kivételt képez ez alól a törvénybe felhatalmazott szervek részére történő kötelező információközlés.

(42) A Szolgáltató a szolgáltatás nyújtásához szükséges más szolgáltatókkal (pl. más internet szolgáltatók) a szolgáltatást akadályozó felmerült hibák, üzemzavar elhárítása érdekében köteles minden tőle telhetőt megtenni, velük együttműködni.

(43-1) A Szolgáltató jogosult a kurzusokról, konzultációról hang-és videófelvételt készíteni és azt harmadik személyek számára hozzáférhetővé tenni.

(43-2) A Szolgáltatónak jogában áll a Felhasználót a regisztráció / visszaigazolás / a kurzuson/konzultáción való részvétel költségeinek kifizetése során / a kurzus/konzultáció alatt / a kurzust követően tájékoztatni és a Felhasználóval a kapcsolatot felvenni különösen olyan e-mail-címen, telefonszámon, amelyet a Felhasználó a weboldalon történő regisztrációkor, jelentkezéskor megadott, vagy külső kommunikációs csatornákon keresztül (például közösségi hálózatokon, amelyeken keresztül a Felhasználó regisztrálhatott, jelentkezhetett).

ALKALMAZANDÓ JOG, VITÁK RENDEZÉSE

(44) Felek közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.

(45) Amennyiben Felhasználónak a szolgáltatás tartalmával vagy minőségével kapcsolatban bármilyen kifogása van, a felek azt elsősorban egymás között, tárgyalás útján kísérlik meg rendezni. Amennyiben ez nem vezetne eredményre, úgy az esetleges vitás kérdések rendezése érdekében szerződő felek az illetékes bírósághoz fordulnak.

Jelen ÁSZF, és az Adatkezelési tájékoztató elérhető:  https://otthonrendezes.hu/ weblapon.

Budapest, 2024. június 03.

Hevesi Edit e.v. / Otthonrendezés Másképp